Geschiedenis


Nog een voorbeeld van het ongekende realisme in BiA: de complete omgeving is nagemaakt aan de hand van (lucht)foto’s uit die tijd. Ook heeft het team nauw samengewerkt met een militair adviseur.
Je ziet het: kosten noch moeite zijn gespaard om zoveel mogelijk realisme in de game te krijgen. Voor mij persoonlijk is dit een belangrijk pluspunt van deze game. Authenticiteit is voor mij belangrijk, misschien zelfs wel belangrijker dan graphics.
Zo ben ik 2 jaar terug in de zomervakantie anderhalve week in Normandië geweest. Wat mij daar als enige tegenstond was dat het landschap inmiddels alweer compleet veranderd was, en je dus vrijwel niks kon herkennen uit films of documentaires. Dat zou in BiA wel eens anders kunnen uitpakken, vooral voor de echte WOII fanaten.
Table of contents
- 1. Introduction
- 2. Geschiedenis
- 3. Het verhaal
- 4. Originaliteit
- 5. Artificial Intelligence (AI)
- 6. Testsysteem
- 7. Grafisch
- 8. Audio
- 9. Besturing
- 10. Conclusie