Conclusie
Verloop van het spel
De eerste paar uur van het spel volg je eigenlijk een inleiding. Je leert er je nieuwe moves te gebruiken, niet aan de hand van tutorials, zoals bijvoorbeeld bij GTA IV, maar je duikt meteen een missie in. Je gaat dus niet ergens saai op een oefenterrein een paar uur verdoen vooraleer je de nieuwe moves onder knie krijgt. De 15 uur aan side-missions bevatten overigens genoeg materiaal om je hierin te helpen.
Hoe verder je in het spel vordert, hoe meer je alle moves gaat gebruiken. Door simpelweg wat te rijden en af en toe een wagen van de baan te duwen (zoals in Driver), ga je het echt niet halen.
Natuurlijk zul je later, in de laatste paar uur van het spel, het echt moeilijk krijgen. Je moet gewoon ondertussen sterk genoeg in je schoenen staan om de juiste moves op de juiste momenten te gebruiken. Een combinatie van twee of meerdere moves, zorgen ervoor dat je de vijand snel en efficiënt voor eeuwig van de baan verwijdert. Geen getreuzel meer in de laatste missies, elke seconde telt.
Online modus
Midway Games heeft gekozen om geen online modus in het spel te integreren. Tijdens de preview werd letterlijk gezegd: "Of je doet het goed of je doet het niet." Door onder andere de special moves zoals de Cyclone was dit moeilijk te verwezenlijken (omdat je eigenlijk de tijd vertraagt à la Max Payne). Midway heeft meldde wel dat het na verloop van tijd gratis downloads en extra missies zal vrijgeven.
- UK releasedatum: 27-03-2009
- US releasedatum: 16-02-2009
Extra filmpjes
8.0
- nvt
- nvt
Table of contents
- 1. Introduction
- 2. The Wheelman’
- 3. Gameplay
- 4. Conclusie