MEiTV en Ericsson gaan samenwerken

Ericsson en MEiTV hebben een overeenkomst gesloten voor de inzet van MEiTV’s dienst myGimmy. Via myGimmy kunnen consumenten met hun mobiele telefoon direct reageren op reclames op tv en print- en outdoor-reclame.

MEiTV en Ericsson gaan samenwerkenMEiTV moet met myGimmy zorgen dat men kan reageren op reclames. Op deze manier is er een einde aan eenzijdige communicatie, en kan er beter ingespeeld worden op de wensen van de consument. Er werken al enkele TV-zenders samen met MEiTV, waaronder RTL.

Met de ontwikkeling van tv- en mobiele advertising-concepten en de samenwerking met myGimmy bouwt Ericsson voort interactieve contentvulling. "We zijn trots om samen met MEiTV deze dienst te distribueren en media een stap dichterbij de consument te brengen. myGimmy is een oplossing die ook onze tv- en mobiele advertising-concepten goed aanvult en dat is ook de kracht van deze dienst. Het sluit aan op de behoefte van onze doelgroep. Daarbij is myGimmy als interactieve mediaoplossing uniek doordat het ingezet wordt door media-exploitanten zoals Ster", aldus Alex Kind, Head MultiMedia van Ericsson Nederland.

Thijs Bijleveld, directeur van MEiTV zegt: "Met de expertise van Ericsson kunnen we onze dienst sneller beschikbaar maken voor een breder publiek. Dat sluit aan bij ons streven myGimmy voor iedere consument te laten fungeren. Door de samenwerking met Ericsson kan MEiTV bovendien myGimmy integreren in andere nieuw te ontwikkelen interactieve TV- en mobiele advertising-concepten. Door de grote expertise van Ericsson in combinatie met myGimmy kunnen we gezamenlijke klanten effectieve marketingconcepten bieden."

Bron:Techzine Redactie