NTT DATA lanceert agentic AI voor customer- en employee experience

NTT DATA lanceert agentic AI voor customer- en employee experience

NTT DATA heeft een nieuwe suite van agentic AI-diensten voor Hyperscaler AI-technologieën gelanceerd om organisaties te helpen bij het implementeren, bouwen en beheren van AI-gestuurde agents. De end-to-end diensten zijn ontworpen om schaalbare automatisering te leveren en meetbare bedrijfsresultaten te realiseren.

De nieuwe diensten beloven in te spelen op de groeiende vraag naar agentic AI-oplossingen die gepersonaliseerde ervaringen bieden. Ze moeten ondersteunen in elke fase van de agentic AI-reis van een organisatie – van advies en het bouwen van AI-agents tot implementatie, connectiviteit en doorlopende beheerde services.

NTT DATA’s Agentic AI Services zijn toepasbaar in diverse sectoren, zoals productie, bankwezen en gezondheidszorg. Door agentic AI te integreren met generatieve AI, inclusief grote en kleine taalmodellen, kunnen deze AI-agents taken sneller, nauwkeuriger en efficiënter uitvoeren. Als systeemintegrator, managed serviceprovider en carrier zorgt NTT DATA voor een snellere en efficiëntere inzet van AI-agents.

De diensten zijn beschikbaar in meer dan 20 talen en omvatten adviesdiensten, implementatiediensten, lopende AI-beheerservices en connectiviteit. Praktische toepassingen variëren van geautomatiseerde klantenservice en facturatie tot training, logistiek en workflow-automatisering.

Groeiende markt voor AI-diensten

NTT DATA lanceert zijn diensten met een initiële focus op Microsoft-platformen. Als Microsoft Cloud Voice-partner en van Copilot voor Microsoft 365, wil het bedrijven helpen AI-agents te integreren in hun dagelijkse activiteiten. De diensten zijn ontworpen om te werken met een breed scala aan AI-platforms en zullen zich blijven uitbreiden om nieuwe technologieën te ondersteunen.

Tip: NTT Data lanceert inspectierobots in datacenters