1 min Applications

KPN wil glasvezelklachten in 2 weken verhelpen

KPN heeft in een reactie op het Tros-programma Radar laten weten dat het bedrijf de klachten die via Radar binnen zijn gekomen zo snel mogelijk wil oplossen. Tevens is er een e-mailadres aangemaakt waar klanten hun klacht naar toe kunnen sturen.

KPN wil glasvezelklachten in 2 weken verhelpenKPN heeft een team opgericht dat de klachten over de glasvezel-aansluitingen zal behandelen. Het opgerichte team heeft de naam ‘Radar Team’ gekregen en is te bereiken via klachtentrosradar@kpn.com. Het team heeft de opdracht gekregen om binnen een termijn van twee weken alle problemen op te lossen.

Maandag heeft Tros Radar aandacht geschonken aan het probleem. Enkele mensen kregen het woord, zij vertelden over hogere kosten en slechte verbindingen.

KPN heeft haar excuses aangeboden voor de problemen en geeft aan dat van de 2.000 klachten die er eind juni waren al zo’n tweederde is opgelost.

Bron:Tros Radar