1 min Applications

XS4ALL heeft beste helpdesk

XS4ALL heeft beste helpdeskHet Vara consumentenprogramma Kassa heeft in samenwerking met het tijdschrift Computer Idee de helpdesks van de tien grootste Nederlandse internetproviders getest. De helpdesks werden beoordeeld op kosten, bereikbaarheid, kwaliteit en service. XS4ALL kwam het beste uit de test. Kassa en Computer Idee constateerden onder meer dat XS4ALL de meest uitgebreide hulpmogelijkheden biedt. Zo publiceert XS4ALL via internet helpdeskpagina’s met heldere instructies voor meerdere besturingssystemen.

Daarnaast verschaft XS4ALL via teletekst pagina 123 op Net 5 informatie over eventuele storingen in het netwerk. Ook de service van de medewerkers, en de korte wachttijden en lage kosten dankzij het normale beltarief werden zeer positief beoordeeld. XS4ALL investeert naar eigen zeggen continu in de kwaliteit van de dienstverlening. Zo zijn de openingstijden van de helpdesk recentelijk uitgebreid. XS4ALL heeft haar helpdesk binnen huis, en besteedt deze dienst niet uit.